ナースの"困った!"にこたえるこちら臨床倫理相談室
患者さんが納得できる最善とは
南江堂
2017/12
WY/85/I
The cover image is from "Kinokuniya".
By clicking the image, the detailed page of the online store, Kinokuniya, is displayed. |
Jpn. or Foreign | 和書 |
---|---|
Titles | ナースの"困った!"にこたえるこちら臨床倫理相談室 患者さんが納得できる最善とは |
Author | 稲葉, 一人 板井, 孝壱郎(1968-) 濱口, 恵子 |
Registration No. | 1001253 |
Call No. | WY/85/I |
Publisher | 南江堂 |
Pub. Date | 2017/12 |
Shelf Code | 0204 樋口研究室(411研究室) |
Status | 12 閲覧可→各室へ直接問合せ |
Page | ix, 233p : 挿図 |
Size | 26cm |
ISBN | 9784524251179 |
Subjects | BSH:看護倫理 稲葉一人, 板井孝壱郎, 濱口恵子編集 |
Contents Note 1 | TT:Clinical ethics consultation to respond to "Needed" in nurse |
---|---|
Contents Note 2 | VT:ナースの困ったにこたえるこちら臨床倫理相談室 : 患者さんが納得できる最善とは |
Contents Note 3 | VT:こちら臨床倫理相談室 : ナースの"困った!"にこたえる : 患者さんが納得できる最善とは |